10. okt. 2010

Grå med grå på

Et stk. ny ringslynge i hør. Jeg har jo min elskede Kleinsmekker Siri som er blevet vold-brugt så meget at den ved ringene nu er begyndt at briste i stoffet. Så en aflastning er vist nødvendig.
Jeg har i lang tid ønsket mig en slynge i hør da det skulle være ret så læks at bære i, og indtil videre er jeg enig! Det føles ret godt. Skulderen er Fanned, efter forsøg med både Pleated og Hotdog er jeg vist nået frem til at det er den skulder der er bedst til mig.
Nu er det jo lidt udenfor hør sæsonen, og udvalget er ikke ligefrem prangende for tiden. Men den her er faktisk ret lækker, den er super tynd - nærmest lidt transparant - men virker meget stærk (håber jeg).
Men stoffet ser sgu lidt trist ud på afstand synes jeg.... Altså jeg gik efter et lidt mere afdæmpet look end min Kleinsmekker, og afdæmpet må man da sige den er blevet!! Afdæmpet, og på grænsen til det kedelige. Måske endda også lige lidt over grænsen..... Jeg havde egentlig tænkt at der skulle en lomme på i samme stof og båndfarve, men jeg løb tør for begge dele, og skråbåndet er selvfølgelig en restfarve der nu er udgået, tsk. Så nu går jeg lige og overvejer hvordan den kan pimpes lidt.... Måske en lomme i noget andet stof. Eller en applikation? Eller uuh, noget med pailletter??



















Kalle var en meget usamarbejdsvillig model igår, og hans mor var lidt ramt af dagen derpå efter Robyn koncert fredag (HURRA hvor var det fedt!!!) så actionbilleder er begrænsede. Et enkelt af skulderen er det blevet til, så man kan se hvordan den sidder.

4 kommentarer:

  1. Fin fin RS - og super-meget velkommen til blogverdenen :)

    SvarSlet
  2. Hurrraaaa min første kommentar!
    Mange tak skal du have :-D

    SvarSlet
  3. Okay, så får du én til ;)
    Super-fin side du har fået lavet - og så elsker jeg dit "navn"!!

    SvarSlet

Template by Pink + Lola