26. okt. 2010

Ferie. Slut. Øv.

Heldigvis viste det sig at DMI er utrolig dårlig til at lave vejrudsigter, så der var hverken 18 grader eller regn i Sydspanien, men 25 grader og skyfri himmel! Deeeeejligt :-)
Der blev flashet både kjoler og blålige ben, drukket anseelige mængder kølige og alkoholiske drikke, og spist uhensigtsmæssigt meget spansk nutella efterligning. Totalt meget ferie.
Dog må man sige at ferier godt kan blive udfordret lidt i afslapnings kategorien, når man har en knap to-årig for hvem det værste i verden er at sidde stille længere end 3 sekunder. Der KAN opstå udfordringer når man skal forhindre barn i at falde/hoppe i swimming pool, kaste alle løsdele i swimmingpool, falde ud over bjergskråninger, klappe katusser og kysse herreløse katte med orm, SAMTIDIG med at man nyder solskinnet, beundrer den fantastiske udsigt, forsøger at forstå gps'en der pludselig snakker africaans, og også lige tager nogle kunsteriske fotos af pittoreske bjerglandsbyer. Som sagt, totalt meget ferie :-)

Men efter sådan en omgang trænger man altså til (udover en uges ekstra ferie) noget seriøs overlocker terapi! Det har jeg tænkt mig at få gennem denne buksedragt fra Onion:






















Jeg har klippet den i noget kraftigt jersey, og har hede forestillinger om hvor über behagelig den bliver at have på.....

Og så har jeg købt stof til Kalles vinterjakke. Skal bare lige have finpudset mønsteret i hovedet....


5 kommentarer:

  1. Den der buksedragt ser nemlig bare überbehagelig ud. Min søs har lige syet den og den er så fed. Nu ligger mønsteret og venter på at jeg får tid.
    Godt farvevalg til jakke!
    Og tillykke med åbning af blog. Jeg følger med!

    SvarSlet
  2. Hej Christina, velkommen til:-)
    Ja buksedragten ser nemlig bare deeejlig ud! At den så ikke er blevet særlig vellykket i mine hænder er jo en anden sag, haha.... men mere om det i næste indlæg;-)

    SvarSlet
  3. Spændende blog du har og sikke lækre ting du syr:-) Den vil jeg glæde mig til at følge.

    Håber du giver buksedragten et nyt forsøg, for den ser da vildt behagelig ud.
    Kh Ulla

    SvarSlet
  4. Hej :) Jeg har lige fundet din blog. Synes din buksedragt er sjov.. jeg har et andet mønster.. tænkte om du evt havde lyst til at bytte? Så kan jeg klippe et mønster i den str. du ønsker og skrive vejledningen med til dig, og så kan du gøre det omvendt for mig? Synes det ku være lidt skægt :) Min er også rigtig fin og meget anderledes end din. I fast stof og med en slags halterneck..
    Knus

    SvarSlet
  5. Hej Blomsterpigen, undskyld jeg lige har været lidt langsom til at få svaret dig:-)
    Jeg tror jeg takker nej til dit tilbud, lige foreløbigt i hvert fald. Jeg har simpelthen så mange projekter på listen, og pønser faktisk også på et nyt forsøg med dette mønster... hvis jeg tør kaste mig ud i det igen;-)
    Kh Cecilie

    SvarSlet

Template by Pink + Lola