13. okt. 2010

Vamos a la playa

Vi skal til Spanien på lørdag, og så MÅ man jo have en ny sommerkjole! Jeg har faktisk haft stof og mønster liggende siden foråret, men pludselig var det så blevet efterår i stedet for......
Jeg har så lige opdaget at det faktisk ikke er ret varmt på de kanter lige for tiden, måske endda slet ikke kjole vejr! Gisp! Og næste sommer får jeg den nok heller ikke på, da jeg jo med stor, stor sandsynlighed har tabt 7-8 kilo på det tidspunkt (host host). Måske den også kan bruges med strømpebukser?





15 kommentarer:

  1. Sikke en flot kjole, ville ønske jeg selv kunne lave noget til mig selv, men så vidt er jeg ikke endnu.
    Synes det ser ud til at kunne blive en rigtig fin blog herinde, så melder mig som fast læser og glæder mig til at følge med fremover.
    God ferie :)

    Kh Anne / Krittewitt

    SvarSlet
  2. Hej og tak skal du have :-)
    Dejligt du vil være med herinde, kigger lige ind forbi dig også ;-)

    Cecilie

    SvarSlet
  3. Neeeeij, hvor er den bare pæn. Lækker og enkel og total perfekt til ferie, evt. med strømpebukser og poncho! Suk - ferie! Og så lige her på nippet til november. Dit heldige asen:) Nyyyyyd den:9

    KH
    Lis

    SvarSlet
  4. Taaark :-)
    Spanien er desværre allerede hasta la vista (eller noget) og vi er hjemme i Århus igen. Øv mand hvor går sådan en uge hurtigt! Vi var jo kun lige landet! Men både sol og kjole blev nydt så længe det varede (og det endda helt uden strømpebukser!)

    Cecilie

    SvarSlet
  5. He, jeg fik vist kun kigget datoer her på kommentarerne og ikke på indlægget. Ja, 1 enkelt uge er altid for lidt at være afsted. Og tænk sig, at du sådan har luftet ben uden strømpebukser! Det er altså lidt vildt på denne årstid. Åh, der kommer jo til at gå m-å-n-e-d-e-r før man skal vise sine aspargesstænger frem igen.

    Mig - fan af vinter? ikke så meget;)

    Nåmmen, kjolen er i hvert fald rigtig lækker:D

    SvarSlet
  6. 'amen hold nu op, hvor er den fed, den kjole! Vil du ud med hvor du har et mønster fra, eller er det "bare noget du har makket sammen" :-)

    kh Helle aka fru schwartz fra SB ;-)

    SvarSlet
  7. Hej Cecilie,

    Faldt lige over din blog pga din smukke, fine kjole. Nøj altså.... Må jeg spørge, om du selv har lavet mønstret, eller det kan købes et sted? Eller om du måske laver kjoler på bestilling??

    Din blog tegner til at blive rigtig fin - keep up the spirit ;-)

    Mange hilsner
    Rikke

    SvarSlet
  8. Hej Helle og Rikke
    Tak:-) Jeg kan desværre ikke tage æren for mønsteret, det er Simplicity nr. 2725. Dog modificeret en del for at passe til mine øøøhm.... lad os kalde dem kurver;-)

    Rikke: Gisp, at sy kjoler til andre ved jeg ikke helt om jeg tør! Skriv evt. til makwerker@gmail.com, så kan jeg jo lige tænke lidt over det.

    SvarSlet
  9. Åååååh det der med de 7-8 kg kender jeg alt til ;o)
    Hvor er det en smuk kjole, og den går da helt sikkert med nogle lækre uldstrømpebukser til!
    Sikke en fin blog du har her!

    SvarSlet
  10. Hej Helle
    Tak skal du have:-) Jeg har taget kjolen i efterårs-brug, og den går nemlig rigtig fint med uldstrømpebukser;-)

    SvarSlet
  11. Hej Cecilie
    Jeg er altså helt vild med den model... ved du noget om man kan købe mønstret i DK? Jeg har googlet noget rundt.. men uden resultat.

    Kærligst Christina

    SvarSlet
  12. Hej Christina
    Jeg købte mønsteret hos City Stoffer i Århus, men det er noget tid siden nu. Sidste sommer tror jeg det var. Men prøv at ring til dem, måske har de et eksemplar tilbage? Det er da et forsøg værd:-)

    SvarSlet
  13. Hej Cecilie.. det var rigtig sødt af dig at fortælle mig det.. jeg prøver at fange dem i morgen, evt... Tak igen.. Kh C

    SvarSlet
  14. Hvor er det nogle fine kjoler Cecilie, måske du giver et kursus? Vi kunne lave en kusine camp, med symaskinen under armen og så en tur til Århus <3 Knus

    SvarSlet
  15. Hej Johanne, hvor sjovt at du lige fandt vej hertil:-) Jaaaaah det kunne være hyggeligt med en kusine camp! Så kunne du lære mig at hækle? Det må vi gøre. Knus.

    SvarSlet

Template by Pink + Lola