3. nov. 2010

Buksedragt

Nå, det var den der buksedragt jeg kom fra. Og hvad skal man så lige mene om den..... bum bum....
Den ER überbehagelig at have på, til gengæld er den virkelig heller ikke ret flatterende!
Det gik faktisk allerede galt i stof valget, jerseyen er alt for kraftig, og faldt slet ikke pænt i overdelen som jo er meningen skal være lidt løs. Jeg besluttede derfor at lave den om, og gøre den tætsiddende i stedet. Og det hjalp da også lidt på uformeligheden, men altså...... ej, den er bare ikke helt god.
Den bliver til hjemmebrug, kan jeg vist konstatere! (Og så vil jeg skynde mig videre til et projekt hvor jeg på forhånd kender succesraten. Kalle kan altid bruge nogle flere overalls!)





Og skulle vi så ikke lige sige at jeg snart lærer at bruge den der selvudløser, på det der kamera?

9 kommentarer:

  1. TJah, synes det ser godt nok ud herfra hvor jeg sidder :) Men det er jo også hvis man havde en specifik ide i hovedet, og det så ikke helt bliver sådan.
    Og igen lækker kantning på den!

    Kh Anne

    SvarSlet
  2. Hej Anne, og tak skal du have. Du har ret, det er mest det at have en ide, og så bliver resultatet helt anderledes - og SLET ikke ligeså lækkert som inde i mit hovede:-)
    Pyt, jeg fik prøvet mønsteret, og tror nu også den kan blive en god søndags-ven i sofaen;-)

    SvarSlet
  3. Den er da lækker. Har selv en ide om at sy en buksedragt i jersey, og den der er da bare flot.
    Hvilket mønster har du brugt?

    SvarSlet
  4. Hej Tyttebøvs (hehe)
    Tak skal du have, mønsteret er Onion 6014. Jeg kan godt anbefale at bruge en LET jersey, hvis den skal falde pænt ;-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes ellers den er fin.. den vil være flot til en gravid mave, tænker jeg..!

    SvarSlet
  6. Tak skal du have. Jeg har lige præcis også tænkt det med den gravide mave! Ikke mindst fordi man jo så ikke behøver at trække den ind, hele tiden ;-)

    SvarSlet
  7. Jeg har også syet en i jersey og den falder noget anderledes, men jeg synes din er super flot og kan rigtig godt lide overdelen!
    Hilsen Line.

    SvarSlet
  8. Hej Line, tak skal du have:-)
    Jeg har faktisk tænkt over at give den et nyt forsøg, men så flytte syningen helt op i taljen i stedet, og sætte bælte/løbegang der. Og så måske lave benene bredde. Det er helt sikkert den facon der klæder mig bedst, må jeg se i øjnene!

    SvarSlet

Template by Pink + Lola