27. nov. 2010

Dagen derpå

Jeg er simpelthen så ynkelig idag..... Og jeg har kun mig selv at skyde skylden på, for den slags sker nemlig når man kommer hjem fra julefrokost i takt med morgenlyset. I kombinationen af fri bar og diskokugle bliver jeg åbenbart noget lignende en staldkåd kvie på græs, og har pådraget mig intet mindre end en danseskade! Eller noget i den stil. I hvert fald har jeg en muskel i låret der ikke er vant til den slags udfoldelser.
Jeg har derfor kun beundret det fantastiske snevejr indefra, men imorgen...... der skal der satme kastes nogle snebolde!


















Og tænk engang, ikke nok med at min superhelt-kæreste har holdt Kalle beskæftiget langt fra soveværelset i formiddags, skiftet ALLE bleer hele dagen OG har været ude efter cola til mig, så var den her menu hvad der ventede mig til aften:

























Hjemmelavet burger med koriander bøf, chilimayo og ovnfritter. Hvor heldig er jeg lige med ham?

6 kommentarer:

  1. Det ligner filmer et godt tømmermændsmåltid! Nu venter der sig måske en aften på sofaen med mere cola og bland selv slik - så ville dagen da være fuldendt:-)

    SvarSlet
  2. Så kan man vist ik be om mere nej.. :))

    SvarSlet
  3. Christina: PRÆCIS! Nogen gange er det slet ikke så slemt at være ynkelig;-)

    Wunderbar: Nej vel? :-)

    SvarSlet
  4. Øj, du er MEGET heldig! Sådan en kunne jeg godt lige hapse til natmad lige nu :)

    God bedring med danseskaden. Det lyder da egentlig ret cool ;)

    SvarSlet
  5. Mmm den burger ser god ud. Du er da vist ret heldig med ham ;)
    Håber det går bedre med stængerne!

    God weekend

    SvarSlet
  6. Jo tak, stængerne (eller måske nærmere stolperne;-)) er helet igen. Nu er der kun de sædvanlige og meget kedelige voksen-skavanker tilbage - musearm, myoser i nakken og den slags. Der er desværre ikke noget af det, der har involveret diskokugler og dansegulv:-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola