14. nov. 2010

Maskinstrejke

Jeg har bare haft en af de der uger! Den slags hvor man helt glemmer at nyde noget som helst, fordi der går sygt barn, deadline på job, regnvejr og punkteret cykel i det hele. Nu er vi feberfri, har weekendfri, og det regner kun en lille smule! Totalt perfekte rammer for terapi ved maskinparken, og så virker det bare ikke! Overlockeren er syg, springer sting over og siger en mærlig lyd. Jeg har trådet om, justeret og gjort ved, men det hjælper ikke. Symaskinen kan stadig sy, men bare ikke knaphuller! Eii altså.
Jeg må finde på noget der hverken kræver overlock eller knaphuller......

2 kommentarer:

  1. Øv for den, hvor ærgerligt. Min symaskine er lige blevet hentet hos reparatør. Men har ikke lige tid til at lave noget ved den :(
    Håber de arter sig bedre igen (eller at du har fundet på noget uden overlock eller knaphuller)!

    God søndag
    /Anne

    SvarSlet
  2. Jeg har lige været til læge med overlockeren idag, de kigger på den, og jeg kan hente den allerede imorgen - hurraaaa! :-)
    (Og jeg fandt på noget andet at lave helt uden overlock eller knaphuller - det krævede kun en fjernbetjening og en tur i 7eleven, hæ hæ)

    Kh Cecilie

    SvarSlet

Template by Pink + Lola