22. dec. 2010

Øj, sikke en lang blog pause..... Og jeg er egentlig ikke sådan rigtigt tilbage endnu, for mellem deadlines, juleri, familie/vuggestue/kollega arrangementer, forkølelser osv. osv. har der bare ikke været 2 ledige timer til symaskinen! Jeg håber jeg får lidt tid mellem jul og nytår, for mit hovede er fuld af ting der må ud. Desværre er kontoen - den i banken - overhovedet ikke fuld, så jeg må nøjes med at trykke næsen flad mod ruden til stofbutikkerne, og drømme mig til nye, gode sager. Men i nødens stund har jeg fundet stoflageret frem fra bagtrappen, og der var jo ting jeg helt havde glemt! Gode ting! Ok, det ser ikke ligefrem død spændende ud på billedet, men det kan blive godt.....


















Og så tror jeg endelig der er faldet lidt jule ro over feltet. Både Kalle og jeg har juleferie, alle gaver er købt, og her er da sådan semi rent og ryddeligt. Ja jeg planlægger ligefrem at vi skal bage brunkager imorgen! Altså selvfølgelig ikke lavet helt fra bunden (alt det der med at vælge sine kampe med omhu, I ved nok). Nej jeg har købt mig til en nem og garanteret fiasko-fri løsning i Irma:


















Og så er de økologiske! Det er jo totalt win-win! Det bliver godt, det kan jeg allerede mærke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola