16. jan. 2011

3 sider af samme sag

Flere rester. Det stopper aldrig! Hvordan jeg har fået akkumuleret alt det stof uden sådan rigtigt at lægge mærke til det, det fatter jeg ikke.....
Nå, men et stort stykke kogt uld blev aldrig til Kalles nye sovedragt (den lille fis kunne selvfølgelig passe den fra sidste år, tsk). Jeg nåede lige at forestille mig den her virkelig seje og VARME cardigan til mig selv, men det var der lige præcis ikke nok stof til. Heldigt for Kalle der har fået en ny vest, og en cardigan der er ca. 2 str. for stor. Tror dog ikke selv han kan se hvor heldig han er, både vest og trøje er dååååmme - ifølge ham. Derfor heller ingen action billeder. En lille baby dreng jeg kender får også en trøje.

(Og når jeg engang opgiver mit nytårsfortsæt og igen overgiver mit dankort til Stof og Stil, SÅ skal jeg have den seje og varme cardigan!)



6 kommentarer:

  1. Rigtig, rigtig fine ting Cecilie. Det er da ham der er dåååm ikke at ville have det på ;)
    Hvilken slags kant denne gang?

    Kh

    SvarSlet
  2. Tak Anne:-) Uld kant igen - elsker det altså!
    Og ja, han er mega tarvelig, her har man siddet i sit ansigts sved.... eller noget;-)

    SvarSlet
  3. Hvor ser det lækkert ud. Kalle forstår da bare overhovedet ikke hvor heldig han er at ha en mor, der laver så labre ting!

    SvarSlet
  4. Det er nogle fede snit.. vesten er jeg helt vild med.. vil du ud med mønstret? Han bliver så cool..

    SvarSlet
  5. Tak tak:-) Mønstre til de to trøjer er fra Elsebeth Gynther bogen (modificeret lidt), og så har jeg bare taget ærmerne af = vest:-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola