2. jan. 2011

Buksetid! .... igen.....

Der er nemlig sket det helt usædvanlige at lille-barnet er vokset 3 cm. Ja det lyder måske ikke af meget (ok, det er ikke ret meget), men det betyder at alle bukser er lige præcist lidt for korte.
Af restlageret (som jeg har lovet mig selv at bruge, før nyt må indkøbes) kunne der blive til 2 nye par i denim og mælkedrengestrib. Jeg gik efter et 70'er kassebuks look, min kæreste siger de nærmere har en 90'er techno vibe, ha ha..... Ok ok, point taken. Tror det er lommerne der er for store, de behøver nok heller ikke ligefrem at gå helt ned til anklerne. Selvom man har mange sutter at holde styr på!

























Og godt nytår!

10 kommentarer:

  1. Sikke fine bukser du har lavet, jeg kan godt lide lommerne og de synlige stikninger. Jeg skal også til at sy bukser til min søn, jeg tror også, at det kun er hans ben som er vokset!

    SvarSlet
  2. Eiijjj hvor lækre bukser! Så fede - 70'er eller 90'er - hmm... bare fede! Eget mønster eller et man kan støve op? Kh. Mette

    SvarSlet
  3. De er vildt fede de bukser! Vil da også gerne vide om mønsteret er et man kan få fingre i ;)

    SvarSlet
  4. Kæft hvor er han en lækkermås. Og bukserne er altså for fede! Godt gået :)
    Godt nytår til dig!
    Peace. T

    SvarSlet
  5. Techno- eller kassebuks; han ser da total cool og veltilpas ud :)

    SvarSlet
  6. De er da så fede... på kassebuks og ikke tekno måden :-) Jeg vil også gerne vide om du har mønster på dem, eller om du har tryllet selv.?

    SvarSlet
  7. Hvor er de skønne - også lige en nogle helt lækre farver! :)

    SvarSlet
  8. Tak skal I have allesammen:-) Mønsteret til bukserne er hjemmelavet.

    SvarSlet
  9. Oh, kunsten at bruge af lageret, inden man køber nyt......suk!
    FEDE bukser, uanset om man er til bred ymer eller stroboskoplys;)

    KH
    Lis

    SvarSlet
  10. Enig, det er nogle seje bukser! Han må da blive den mest trendy på legepladsen :-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola