20. jan. 2011

Strikkedrømme

Bare jeg kunne strikke! Ønsker mig så meget et tykt og strikket halstørklæde, og det skal være gult. Sådan umoden-citron gult. At strikke har været på min "to learn" liste i årevis efterhånden (sammen med mange håndfulde andre ting), men indtil der kommer et par timer mere i døgnet, må jeg nok nøjes med at drømme. ELLER..... surfe lidt på Etsy! Her er nemlig nogle fine, fine gule striksager, f.eks. her og her.









































Uuuhmmmm..... Det minder mig om forår. Og lidt om citronfromage!

10 kommentarer:

  1. Smukke gule sager!! Vamsede og lækre!
    Good news - det øverste projekt, vil jeg mene, at en begynder godt ville kunne kaste sig udi. Jeg håber på at få tid til at lave et lille uformelt strikkekursus engang i en forholdsvis nær fremtid. Skal bare lige finde et hul i min overfyldte kalender.
    Hvis det ville være noget, så hold øje med Søhesten ;-)

    SvarSlet
  2. Det er altså bare at kaste sig ud i det! Virkelig, så kommer det hen ad vejen. Find en strikkeopskrift og start fra en ende. Du kan også finde "strikke-videoer" på nettet. Fx. på drops.dk.
    God fornøjelse med det - Det et go´ afstressning ;)

    SvarSlet
  3. Trine, det ville helt sikkert være noget! Især hvis det er på begynder niveau - altså sådan HELT fra bunden. Jeg holder øje:-)

    Mette: Ja, jeg ved det godt, det er bare at kaste sig ud i det! Jeg skal bare lige finde tiden til at få det startet. Der er så mange ting jeg gerne vil, kender du det? Jeg synes slet ikke jeg har tid til at gå på arbejde, fordi der er så mange hobbyer der trænger sig på:-)

    SvarSlet
  4. Ja, jeg ville egentligt sige det samme som alle de andre. Det ser ud som et godt begynderprojekt. Også fordi det er tykt garn og store pinde. Så kan man se hvad det er man laver og man får lavet noget hurtigt..... hvilket altid er dejligt :-)
    Jeg er med på at give noget online hjælp hvis du en dag får tid og mod på at hoppe ud i det.

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor er det en fræk sag! Sådan en skal jeg strikke!

    SvarSlet
  6. jeg elsker din blog derfor har jeg givet dig en Stylish Blogger Award. Håber du er frisk på at lege med.
    Se her:
    http://linsensprojekter.blogspot.com/2011/01/stylish-blogger-award.html

    SvarSlet
  7. Ja, jeg har faktisk også tagget dig i blogleg :)
    Kh Anne

    SvarSlet
  8. Tadaaa! Me to! Du har en award ventende hos mig også:)

    SvarSlet
  9. Line: Fedt, det skal jeg huske hvis jeg kaster mig ud i det:-)

    Linsens, Anne og Kat:
    Jamen aaaaaaltså...... hvor er i søde!! Tusind tak skal I have:-)

    SvarSlet
  10. Den er altså også lækker. jeg har i længere tid kigget på lignende inde på Etsy.
    Men mon man kunne selv?

    Tak for kigget ;)
    kh
    Kristine

    SvarSlet

Template by Pink + Lola