22. apr. 2011

Filtede Fristelser

En lille frokostpose med filt mad, til min venindes søn. Det var ret sjovt at lave, jeg blev helt opslugt af det faktisk. Tror jeg bliver nødt til også at lave sushi og lagkage.....

Desværre lader min egen lille dreng sig ikke så let imponere, af kedeligt legemad. Hvis ikke der er en slags køretøj involveret (eller som minimum noget der larmer), er begejstringen til at overse. Jeg håber det bliver en større succes hos modtageren!

(Der skulle egentlig have stået 'Ottos madpakke' på posen, men jeg så film mens jeg syede og glemte åbenbart at tænke samtidig, og så var der pludselig ikke plads nok. Troede ellers jeg havde helt styr på det med multitasking)




7 kommentarer:

  1. Iiiiih sikke en fed gave for en lillesputnik. Den skal nok falde i go jord :)
    Min yngste (på 2½) er heller ikk meget for at vise begejstring for legetøj der ikke ligner køretøj. Og hvis der er lyd på også, er det bare top-dollar :D
    God påske!

    SvarSlet
  2. Sikke en lækker madpakke:-)Håber at jeg kan få min søn til at lege med sådan noget, er ikke den største fan af det larmende legetøj.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine Cecilie, du er simpelthen så dygtigt :) Er sikker på at modtageren bliver glad.
    Kan man ikke lave køretøjer i filt mon? Sådan en lille traktor kunne da være meget sød ;)

    God weekend
    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Hvor op hvor er det godt lave! Jeg satser på min datter når det kommer til legemad, min søn er også TOTALT ligeglad med ting der ikke har hjul og/eller larmer... (datteren skal død og pine også være interesseret i at sy!!)

    SvarSlet
  5. Fantastisk madpakke :) I øvrigt er jeg lige blevet din nr. 100 læser. Det synes jeg er mega sejt :)

    Knus

    http://blomstertankerogoreringe.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Mama T: Tak:-)Og ja, de er vist helt som sådan nogle 2,5 årige drenge skal være, tror jeg. Fuld af brandbiler i hovedet:-)

    Linsens: Det skal du nok ikke have for store forhåbninger til, hahaha..... Jeg fik også helt stress af larmende legetøj i starten, men man vænner sig foruroligende hurtigt til det. Jeg ænser knap nok politisirenen herhjemme længere;-)

    Anne: Taaaak:-) Orv, et lille filtkøretøj er ikke nogen dum ide.... Måske en lille brandbil?
    Der er i øvrigt et kjolemønster på vej til dig, det skulle gerne være i posten imorgen;-)

    Katharina: Tak skal du have:-) Faktisk er jeg gået igang med at sy-indoktrinere Kalle! Jeg tager nålen ud af maskinen, og så får han lov til at sidde og køre stof igennem selv. Han synes det er vildt sjovt!

    Blomsterpigen: WHAT???? 100 læsere??? Det er jo sindssygt..... Rigtig meget velkommen til:-)

    SvarSlet
  7. Hej igen
    Tak tak..
    Har i øvrigt skrevet en idé nede under indlægget med mønsteret på din buksedragt... tjek det lige ved lejlighed :)
    Og velkommen hos mig også.. hurraaa :) Næste skridt for mig er 60- er vildt stolt.
    Knus

    SvarSlet

Template by Pink + Lola