3. apr. 2011

Kuk kuk....

Jo jo, jeg er her endnu:-)
Det er ikke blevet til meget bloggeri den sidste måned, mit fokus har været helt andre steder. Men overskuddet på vej tilbage, så nu skal der makwerkes igen, skal der:-)

Jeg har længe ønsket mig et gult halstørklæde, men jeg kommer vist til at vente ret længe hvis det er mig selv der skal strikke det, så jeg har snydt lidt og syet et i stedet. 2 strimler uld strik, syet sammen på midten. Altså det er jo ikke HELT sådan et jeg ønskede mig, men jeg er glad for det alligevel.



Og så har Kalle lige fået (endnu) et par overalls, varieret over et gammelt men elsket mønster.


7 kommentarer:

  1. Fine overalls! Og fint tørklæde, selvom det ikke liiige var det du ønskede dig... ;)

    SvarSlet
  2. Flot gul farve til halstørklædet. Kender alt til det der med tålmodigheden udi strikning, så jeg har også snydt i år og syet sådan et circle scarf ;)

    SvarSlet
  3. Godt at se noget fra dig igen :)
    Kan godt huske de gule tørklæder du viste frem, synes nu det der ser ret godt ud!
    Søde bukser :)

    KH Anne

    SvarSlet
  4. Tak skal I have:-) Jeg er nu også fint tilfreds med tørklædet - når jeg nu ikke kan få det helt rigtige;-) Synes pludselig det ser lidt grønt ud på min skærm, det er altså mere gult i virkeligheden.

    SvarSlet
  5. Jeg synes det har en rigtig fed farve tørklædet :)

    SvarSlet
  6. Sikke nogle skønne bukser til din dreng:-) Jeg har først set din blog nu, det er vel nok nogle fine ting du laver:-)

    :-) Ninna

    SvarSlet
  7. Malene: Tak:-) Jeg bliver faktisk også mere og mere glad for det....

    Fru Schou: Mange tak skal du have, det er jeg glad for at høre:-) Og velkommen til.

    SvarSlet

Template by Pink + Lola