26. maj 2011

Gisp!

Vi skal flytte lige om lidt! Altså, virkelig meget lige om lidt. I hvert fald i forhold til hvor mange kasser vi har fyldt - det er ikke ret mange...  Vi flytter til en ny og stooooooor lejlighed med både have, altan og en hel masse rum. Det bliver godt, gør det. Så jeg har hovedet fuld af maling og Ikea løsninger, tavlelak og tapeter, men ikke så meget på de kedelige flyttekasser der står og lurer i hjørnet.... De fylder ikke sig selv, åbenbart! Vildt irriterende.
Kalle får sit eget værelse for første gang, og jeg har syet en masse gejl af fylde det med. Det skulle jo gerne blive et rart sted, da han skal sove der HELT SELV om natten! Uha altså, det er store sager, jeg ved ikke lige helt om hans forældre er klar til sådant et stort spring....




4 kommentarer:

  1. Ihh altså hvor spændende!!! Lyder simpelthen bare så skønt med mere plads, have osv osv... :)
    Lækkerhed!!
    Og god pakkefornøjelse ;)

    KH

    SvarSlet
  2. Åh, det kender jeg godt. Vi flytter om en uge og har først lige fyldt de første 4 kasser i dag. Der er laaang vej endnu. Lyder som en rigtig fin lejlighed I har fået! Blir spændende.

    SvarSlet
  3. Sikke en fin blog:-)
    Kan godt forstå det bliver mærkeligt at jeres dreng skal sove på sit eget værelse... her i hytten er det også oppe og vende, vi har nemlig det ekstra værelse, men Sylvester sover der ikke endnu... Men lige om lidt bliver jeg sikkert klar til det:-)

    :-) Ninna

    SvarSlet
  4. Det gode ved at K får sit eget værelse er, at så bliver det endnu hyggeligere at få ham på besøg i soveværelset en gang imellem. Ludvig har sovet på eget værelse siden han var ½ år gammel. Nu er han snart 4 og han kommer stadig på besøg og overnatter nede hos os en gang imellem. Det er SÅ hyggeligt!

    God fornøjelse med flytningen. Glæder mig til fotoreportage her på bloggen når I en gang er kommet på plads :-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola