1. jun. 2011

F#CK.....

Det gik ellers lige så godt, det med at flytte. Vi har været vildt effektive med både ned- og oppakning, og jeg havde lavet et mega tjekket flyttekasse system med numre, Excel ark og alting..... Altså virkelig overskudsagtigt, hvis jeg selv skal sige det.

Lige indtil igår..........








































Jeps. Alle overskabe på den ene køkkenvæg faldt ned. HELT ned. Alt er smadret, også computeren på bordet, tror der er 3 tallerkener der overlevede. Nå ja, og så lige flaskerne med alkohol, ha!
Så hvis nogen synes at jeg ser både sur og desillusioneret ud på billedet, har de helt ret. Arhmen for fanden altså....

(Og hvad der kunne være sket, hvis vi ikke ved ren tilfældighed havde været i et andet rum, kan jeg SLET ikke magte at dvæle ved)

Nå, men vi smutter lige i Ikea. Igen.

14 kommentarer:

  1. Åh nej!! Tør man spørge, hvordan det dog kunne ske?

    SvarSlet
  2. Fårk ja... puhhh ha... Håber I får styr på det. Æv æv æv...

    SvarSlet
  3. Nej nej nej nej nej... Ej, hvor er det bare surt. Godt at ingen kom noget til! Dækker forsikringen? Åh, jeg håber snart det er på plads, så I ikke skal være plaget af det længe! ØV! Kan det trøste dig, at hver gang jeg køber en ny cykel, er den stjålet når den bliver 1 år og 1 måned, så jeg ikke får den dækket 100%?

    SvarSlet
  4. Ej for helved...det er sgu surt. Håber I hurtigt får det på plads igen. Kh fra Jo

    SvarSlet
  5. Åh nej nej nej NEJ!
    Hvor er det bare ganske forfærdeligt og røv-nederen! #&%(¤#="/"

    SvarSlet
  6. F*ck!! Hvorn sker det lige??
    Godt der ikke var nogen personskader.

    SvarSlet
  7. Åh, nej nej! Får helt dejavou. Vi har prøvet præcis det samme, hvor næsten alt porcelæn blev smadret da vores overskab faldt ned. Det er simpelthen SÅ bittert. Føler med dig!!

    SvarSlet
  8. Ohhh f... Har haft næsten samme oplevelse 2 gange : http://dressedbymaniacs.blogspot.com/2011/03/findes-der-mon-en-skabshelgen.html
    Korsede mig også lykkelig for, at vi ikke var hjemme!
    God fornøjelse med oprydningen :)

    SvarSlet
  9. Ps! Vi fik det hele dækket af forsikringen ( self minus selvrisikoen). Også DAB-radioen, der stod nedenunder og blev smadret, da skabet ramte den + skabet. Det hedder anden pludselig skade i forsikringstermer. Det

    SvarSlet
  10. Åh nej... Men held i uheld, der ikke var nogen, der kom til skade...

    SvarSlet
  11. SHIT.

    Hold kæft hvor vildt, men i det mindste godt Kallefisen eller en af jer ikke fik det i hovedet.
    Så pyt med tallerkener osv....ej selvom jeg havde tudet af det syn. I det mindste overlevede alkoholen, så lav en G&T Og gå IKEA amok.

    Hvis I mangler hjælp så er jeg i Århus i weekenden...


    Og jeg fatter hat af det her kommentar gejl, men det er bare mig mialle

    SvarSlet
  12. Er det egentlig leje? For så får i vel det hele dækket?

    SvarSlet
  13. Kuldegysning!!!!! Åh, hvor er det bare noget lort!! Føler med jer!
    Tilgengæld god det kun gik ud over ting og ingen personer :-s

    SvarSlet

Template by Pink + Lola