17. jun. 2011

MIT

Fik jeg sagt, at jeg har fået mit HELT EGET syrum? Wooohooooo! Jeg er endelig ved at få det hele på plads, og for fanden hvor bliver det fedt ikke at skulle pakke alting op og ned fra spisebordet hele tiden.
Jeg glæder mig til at komme igang igen!



Og så er der ovenikøbet udsigt - og ikke bare til dem i lejligheden overfor. Der er træer og alting! Jeg kan faktisk ikke huske, hvornår jeg sidst har kunnet se et træ ud af mit vindue.... Og hvis man kigger riiiiigtig godt efter på en solskinsdag, kan man ligefrem se vandet! Jo jo, den er god nok, det ER vand!



7 kommentarer:

  1. Av hvor ser det skønt ud!!! Tillykke med det. Hvor i landet er I flyttet til?
    - Katharina

    SvarSlet
  2. Hvor fedt med et rum kun til krea! Og så endda med udsigt:)

    SvarSlet
  3. Det ser vildt lækkert ud! Hvor i Århus mon det er?

    Det er skønt med syrum. Jeg nyder den sidste tid med mit lige p.t. - inden det skal afgives til lillesøster i maven. Med 4 børn bliver der ikke ved at være værelser nok :P

    SvarSlet
  4. ååårh hvor ser det dejligt ud! Jeg drømmer også mega meget om mit eget rum, ved godt at der nok ikke vil se så pænt ud, som der gør i dit.

    SvarSlet
  5. Skønt - bare det var mig. Tillykke med krearummet :)

    SvarSlet
  6. Katharina: Ja, gør det ikke? Vi er faktisk bare flyttet 500 meter, fra ét sted i Århus C, til et andet:-) Men vi er kommet lidt ud af den inderste bymidte, til et kvarter med haver og træer - slet, slet ikke dårligt!

    Anne: Jaaaa det er bare rent luksus!

    Christina: Tak! Det er i Langelandsgade:-)
    Jeg kan godt forestille mig at ledige rum må være lidt en mangelvare med 4 børn;-)

    Fru Forstad: Ahem, nu er jeg altså også LIGE færdig med at pakke ud, og har slet ikke syet noget derinde endnu. Lad os se hvordan der ser ud om en måned;-)

    Michelle: Tak skal du have:-)

    SvarSlet
  7. Ligner et super hyggeligt syrum :)


    Hilsen

    Carl
    http://italienskrestaurantkøbenhavn.dk/

    SvarSlet

Template by Pink + Lola