16. okt. 2011

En ommer

Jeg har syet et par bløde jersey bukser til Kalle, og synes egentlig de blev ret seje.
Det er godt nok lidt svært at vise dem ordentligt, da modellen ikke kunne overtales (læs: bestikkes) til at stå stille i 3 sekunder.





Jeg tænkte så, at dem kunne man vel også lige lave i noget stretch fløjl! Og noget denim, og noget helt tredje osv. Heldigvis nåede jeg ikke længere end til fløjlen, for da jeg hentede Kalle i vuggeren dagen efter, så de sådan her ud:




Øhmn ja.
Altså jeg kunne jo selvfølgelig godt arbejde lidt mere på at udvikle et holdbart snit. På den anden side, kan jeg nu også godt se visse fordele i den her model, når vi nu snart skal igang med projekt blefri!
Og hvis det fungerer for de kinesiske børn....




(Billede lånt her)

6 kommentarer:

  1. Hahahah... ja for pokker. Det er da en smart løsning ;)
    De ser ellers fede ud (på de første billeder!)

    God aften
    Anne

    SvarSlet
  2. Hihihi!
    De var ellers super cool :)

    SvarSlet
  3. Ha ha ha ha, super løsning på "af-med-ble-projektet" Den skal nok blive et hit:-)

    SvarSlet
  4. Heh, ja det er da en smart projekt blefri-løsning :D
    Buxerne er nu ellers ret fede!
    God søndag aften.
    T

    SvarSlet
  5. Habana, ja det må være lidt koldt for måsen at vælge den kinesiske løsning. Fine bukser ellers...

    SvarSlet
  6. Ha ha ha...Den som ingen bukser har, han må gå med numsen bar... :)
    Eller rigtig fine bukser, alså dine :)
    Kh

    SvarSlet

Template by Pink + Lola