21. okt. 2011

Etuier

Etuier i filt til iphone, kalender og notesbog, der ikke helt kunne klare mosten i bunden af min taske. Ultra simple og hurtige at lave.
Den opmærksomme læser vil måske bemærke, at det ikke er en iphone der beboer etuiet. Nej, det er nemlig en glimrende Nokia 32-et-eller-andet, som - for the record - var totalt top of the pops for en 6-7 år siden, eller noget. Og jeg er OVERHOVEDET ikke bitter over at være den sidste person i hele verden uden en smartphone. Så bitter, at jeg laver et etui der passer til en sådan, uden selv at eje den. OVERHOVEDET ikke.





10 kommentarer:

  1. Super fede i sin enkelthed. Det fungerer bare rigtig godt med den gule til grå uld. Er det en knap oder...?

    Og rart endelig at møde en som er senere med på mobiltrends end mig, haha! ;)

    SvarSlet
  2. De er rigtig fine. Sådan et etui kunne min iPhone (hø hø) da godt bruge. Måske det var sådan et lille krea-prjekt der skulle lokke mig ud af min nul krea-boble. Tak for inspirationen!

    SvarSlet
  3. Så simpelt og enkelt design, det har du altså bare øje for. Super fedt, love it;-)

    SvarSlet
  4. Maiken: Tak skal du have! Ja det er en gul knap;-)

    Julia: Tak:-)Det er et dejlig overskueligt og hurtigt projekt at gå igang med, i hvert fald. Så ud af den nul-krea-boble med dig:-)

    Linsens: Tak for det! Jeg er meget glad for det enkle og rene, så det er en dejlig kompliment:-)

    SvarSlet
  5. Goddag med dig *sms* (:

    Tænkte på om vi ikke skulle bytte link da jeg syns din blogger er så spændene smuk og altid noget at byde på (: Håber du går forbi min blog og skriver en lille sød hilsen i min GB så ville jeg være dig rigtig glad (:

    Knus Lise

    SvarSlet
  6. Enkel eller ej... de ligner noget sej designer gear. De er virkelig flotte.
    Vil lade være at vise det til min telefon, for så bliver den noget så misundelig.
    Super flot arbejde.
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  7. Dytbat: Tusind tak for de pæne ord, kigger lige forbi din blog:-)

    Heidi: Mange tak skal du have;)

    SvarSlet
  8. MUMS, for et udtryk! - og super fede detaljer

    SvarSlet
  9. Hvor er de fede! Elsker kombinationen af det helt enkle og de farvestrålende knapper

    SvarSlet
  10. Sara og Farmorfabrikken, Tusind tak:-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola