18. nov. 2011

Puf og prikker

Nu skal det jo ikke være kjoler det hele, jeg ejer da også et par bukser eller to. Så nu har jeg fået en ny bluse med prikker på. På afstand ser den grå ud, men prikkerne er der altså!

Den er lavet efter dette kjolemønster, afkortet og med lange ærmer, og med en smocksyning i stedet for bælte. Dvs. ikke helt efter mønsteret, for det har jeg faktisk givet væk. Så det var lidt på slump efter kjolen og hukommelsen, hvilket efterlader...eehm...plads til forbedring.
F.eks. sidder brystindsnittet alt for højt, og ærmerne har måske lige rigeligt ballon effekt. Men der er potentiale!
(Hvis ballon ærmerne er for store, opdager man det når der er indtørret gul sovs hele vejen op til albuen, og man husker at ham der sad ved siden af til frokost, vist fik boller i karry)




7 kommentarer:

  1. Wow, hvor er den fed. Du er altså god til at finde på og finde det helt rigtige stof. Kan virkelig godt lide det og blusen.
    :-)
    God weekend

    SvarSlet
  2. Såååå fin :) Så smækker du bliver altså

    Kh og god weekend

    SvarSlet
  3. Er der noget du ikke kan? Hvor er du altså bare chick i den bluse altså! Mumsfilibaba!

    SvarSlet
  4. Wauw, den er flot. Er vild med stoffet. Hvor er det fra?

    SvarSlet
  5. Den er rigtigt fin, jeg får selv helt lyst til at sy. Hvis kl. altså ikke lige var over 23.00 og man skulle rytte et helt bord op osv. :-).

    SvarSlet
  6. Må snart lære at sy, den er så fin. God weekend.

    SvarSlet
  7. Marie-Louise: Tak skal du have:-) Også god weekend til dig.

    Anne: Mange tak;-) God weekend!

    Blomsterpigen: Om der er noget jeg ikke kan?? Er du sindssyg mand, der er meget jeg ikke kan! Og nogle gange ville jeg ønske, at jeg var lidt bedre til at presse mig selv til udvikling. (altså nu snakker vi om syning, ikk os;-)) Jeg er nemlig lidt for god til at spinge over hvor gærdet er lavest, i forhold til teknikker og detaljer, fordi jeg ikke har tålmodigheden til at lære det. Selvom jeg faktisk gerne vil lære det!
    Men tusind tak skal du have:-)

    Malene: Tak:-) Stoffet er fra Stof2000, en rigtig lækker kvalitet, synes jeg.

    Tanja: Tak for det:-)

    Johanne: Taaark! Også god weekend til dig:-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola