20. dec. 2011

Filt etuier - Vol 2

For et par måneder siden syede jeg filt etuier til min telefon og kalender. Glad var jeg, lige indtil telefonen ringede første gang, og jeg ikke nåede at få knappen op og telefonen ud, før den ringende havde givet op. Filt og knaphuller er åbenbart ikke verdens hurtigste kombination!
Da jeg så også fik en bedre ide til kalender etuiet, måtte jeg jo give det et forsøg mere. Men NU tror jeg også jeg er tilfreds, telefon etuiet har i hvert fald bestået knap-op-før-det-er-for-sent prøven.






8 kommentarer:

  1. Ej, hvor er de lækre!!!
    Det bliver hyggeligt lige at knuse dig i morgen :)
    Ses kl. 10
    Kh Katrine

    SvarSlet
  2. De var fint etui til iPhonen. Jeg mangler stadig et til min - jeg håber på det fra Ferm i julegave.

    SvarSlet
  3. Jeg får simpelthen ikke syet mig et etui selv... Dovenskab og travlhed er nok årsagen :)

    SvarSlet
  4. Katrine: Tak skal du have:-) Og tak for idag, det var super hyggeligt:-)

    Michelle: Tak:-) Håber for dig at du får etuiet fra Ferm i julegave, det er super fint.

    SvarSlet
  5. Det er godt nok nogle fine etuier :)

    SvarSlet
  6. Wauw, hvor er det flot og enklet - lige min stil. Er vild med kombinationen af grå filt og sort læder.
    Eftersom jeg lige har smadret glasset på min Iphone, bør jeg nok prøve at give mig i kast med noget tilsvarende - er det svært at lave tryklås på læderstroppen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita,
      Nej det er slet ikke svært. Man skal trykke godt til selvfølgelig, men det gik uden problemer:-)

      Slet

Template by Pink + Lola