5. dec. 2011

Karma og Kolde øl

Jeg brugte weekenden i sommerhus med verdens bedste piger. Min krop er næsten opløst af Asti og Mojitos, men til gengæld er den fuld af god karma.
Barnefaderen er taget til en fjern stillehavsø for at dykke med havskilpadder arbejde de næste par uger, så mig og Kalle går rundt og savner lidt herhjemme. Kæft, vi skal have store julegaver i år.....




























Og hvis nogle skulle være i tvivl, forestiller tegningen selvfølgelig en neanderthaler. Klart mit hold vandt i tegn&gæt.....

7 kommentarer:

  1. Åh det lyder som en fantastisk dejlig weekend :)
    Kram og hyg til Kallefyr og dig!
    T

    SvarSlet
  2. Kæmpe gaver tror jeg!! Men det ligner en god weekend :)

    Kh

    SvarSlet
  3. Tina: Ja det var en skøn, skøn weekend... Jeg er stadig helt øm i kinderne af at snakke, grine og synge med:-)

    Anne: Mega store, faktisk! They better be;-) Ej, vi klarer os selvfølgelig helt fint alene, Kalle og mig, men det er altså kedeligt at være alene hjemme så lang tid.

    SvarSlet
  4. Det lyder som en rigtig hyggelig tur ;) kh Tina

    SvarSlet
  5. Sikke en skøn blog. Jeg opdagede dig tilfældigt gennem Malene (Kreakriller). Jeg hopper lige med som fast læser:)

    SvarSlet
  6. Marianne: ...... TOO MUCH!! Hahaha. (Altså hvis du er den Marianne jeg regner med, ellers er du nok helt forvirret nu:-))

    Tina: Det var lige det det var:-)

    Katrine: Tak skal du have, og velkommen til:-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola