21. feb. 2012

Pip. Eller båt.

Mig: Kalle, hvad kunne du tænke dig at være til fastelavn?
Kalle: En skør bil eller et surt diesel lokomotiv!
Mig: .......................... Hvad med en fin undulat?
Kalle: Hmmmm......... Kører den på diesel brændstof?
Mig: Ja, selvfølgelig!
Kalle: Ok.

Så undulat it is!
Jeg blev som alle andre helt verliebt i Marapyttas fine fugle vinger, men da jeg har et barn der hader alle slags accessories af et godt hjerte, tror jeg ikke jeg kan få sådan nogle på ham. Så jeg gik efter at lave en fugledragt, som nu mest kom til at ligne en fuglekjole, i stedet.
Og barnet var mildest talt skeptisk, ved udsigten til en hel dag i børneren med den udklædning.
Gennembruddet kom da jeg præsenterede dragten som en fin, fin kjole, og vi kunne endelig ende på et fælles koncept: En fin kjolefugl der siger bååt båååååt som et diesel lokomotiv (og ikke tuut tuuuuuuuut som et damplokomotiv – vigtig, vigtig forskel).




14 kommentarer:

  1. Hahaha hvor er han fin :) Og naturligvis på diesel!!! What else??

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis - what else??

      Og HOV!! Nyt navn?? Jeg havde jo nær ikke genkendt dig:-)

      Slet
  2. Hvor er han super sej-godt afledt!)

    SvarSlet
  3. Ha ha ha, det er det sejeste undulat tog jeg har set!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er også en meget sjælden race:-) Tak for inspirationen!

      Slet
  4. Ej, hvor er han fantastisk fin! Jeg gjorde også, hvad jeg kunne for at overtale Carla til flamingo. Havde koral strømpebukser og cardi liggende, så kunne lige se det for mig. Men hun insisterede på katte-prinsesse...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er nogle stædige bæster, de unger;-) Det lyder ellers godt nok fint med en flamingo....

      Slet
  5. Hvor er den flot (den fine, fine kjole) :)

    SvarSlet
  6. Så fin undulat, der oveni købet kører på diesel ;)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola