19. feb. 2012

SuperE

En super sej superheltkappe til min lille supernevø Emil, der fyldte 2 år sidste søndag. 

Jeg har forsøgt i dagevis at få Kalle til at stå model til et par billeder, om ikke andet så bare for at være sikker på størrelsen. Men jeg har uden sammenligning verdens mest stædige OG udklædnings-hadende barn. Jeg har ellers både prøvet at lokke, at bestikke (virker næsten altid), at true en lille smule (virker aldrig alligevel), og til sidst også lidt skyld-med-skyld på taktik (den var ny, og virkelig svær at gennemføre uden at grine). Intet virker på det barn, han er bare iskold! 
Så jeg håber den passer lille Emil, som heldigvis er en del mere vild med udklædning end Kalle. 
Fastelavn bliver en udfordring, spår jeg.... 




10 kommentarer:

  1. Ej, hvor ser den bare skarp ud:) Super fin gave.

    SvarSlet
  2. Hvor er den cool! Den holder længere end til fastelavn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Ja den skulle gerne holde længe endnu:-)

      Slet
  3. Nøj hvor er den super fed ;)

    SvarSlet
  4. Den er virkelig sej-Hvad skal Kalle selv være, sig selv?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er et virkelig godt spørgsmål - stay tuned, det store fastelavnsindlæg er på trapperne;-)

      Slet

Template by Pink + Lola