04/08/2012

Hej igen!

Jamen jeg har jo ikke blogget i evigheder efterhånden. Jeg har brugt det meste af de sidste 3-4 måneder på at nærstudere badeværelsesgulvet, vi har nemlig en ny baby på vej! Og den laver ravage i min stakkels krop, gør den altså.
Jeg har krabbet frem og tilbage mellem sofa og badeværelse, og der har hverken været lyst eller energi til at blogge - eller noget som helst andet, faktisk. Det har ikke været en fest, det har det fandme ikke.
Nu kan jeg heldigvis igen holde mig i lodret position uden at ørle, for det meste, og det går bedre uge for uge. Men altså blogge lysten, den er ikke rigtig kommet tilbage..... Så hvad der lige kommer til at ske her, det ved jeg ikke helt endnu. Måske kan jeg slet ikke holde mig væk, måske stopper jeg helt.

Foreløbig kan I jo beundre det enestående portræt af en fremtidig nobelprisvinder. Jo jo, den er god nok, man kan ligesom se det på profilen, synes jeg!


37 kommentarer:

  1. Stort tillykke med den lille professor i maven;-)

    SvarSlet
  2. Kæmpe stort tillykke, det er jo fantastisk! Vent du bare til du får barsel så kan du da slet ikke holde dig fra bloggen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, og ja det er ret fantastisk;-) Nu må vi se hvad barselstiden bringer, men der er jo lææææænge til endnu.

      Slet
  3. Tillykke! Fedt med ny baby, knapt så fedt med ørl og mangel på bloggelyst. Håber den vender tilbage, men at trangen til opkast forbliver væk.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Og ja tak til fornyet bloggelyst, kæmpe nej tak til mere ørl!

      Slet
  4. Helt sikkert en nobelpristager.... Profilen siger mig noget med matematik;)

    Stort tillykke med lille baby... Men håber at du får det bedre.... Inden du når til det stadie hvor jeg er nu hvor man bare føler sig som en hval og er slået tilbage på sofaen.

    Håber bloggelysten vender tilbage. Nyder dine indlæg.

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Matematik, siger du? Ja hvorfor ikke! Jeg tænkte egentlig også at fredsprisen var oplagt, men det ene udelukker jo ikke det andet:-)
      Og tak skal du have, jeg har det allerede meget bedre, håber at kunne nyde et dejligt efterår inden hval sæsonen sætter ind;-)
      - og tillykke til dig også

      Slet
  5. Iiih stort tillykke med maven :)
    Dejligt at høre fra dig igen - du har været savnet!
    Kh. T

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Tina, det er sgu egentlig meget rart at høre:-)

      Slet
  6. Åh jeg husker det som var det i går, 3 børn=3x4mdr sygdom :(
    Ahrmen det er forfærdeligt, men når guldklumpen så kommer tænker man ja kroppen skal jo bruge megen energi på at skabe noget så perfekt.
    Stort tillykke, jeg håber ikke vi mister dig herinde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er virkelig forfærdeligt! Tænk at man bliver ved med at gøre det.... Det er selvfølgelig det hele værd, selvom man godt kan blive lidt i tvivl når man ligger der med hovedet i toilettet;-)

      Slet
  7. Tillykke! Og ja, den baby ser altså meget klog ud ;).
    Håber kvalmen snart foretager sig, så du kan nyde graviditeten!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er godt der er andre end mig der kan se det!!! Tak skal du have:-)

      Slet
  8. Jeg hepper på at lysten kommer tilbage. Dine indlæg er savnet.
    Men kæmpe stort tillykke med den kommende familieforøgelse. Nobelpristager, olympisk vinder eller hvem det nu er ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne, tak skal du have:-) Og tak for hep, håber også selv at lysten melder sig igen. Vil jo egentlig gerne....

      Slet
  9. Ihh, stort tillykke med graviditeten! Håber du snart får bloggelysten tilbage - savner dine fine indlæg.

    KH

    SvarSlet
  10. Tillykke med den lille ny på vej. Dejligt at "høre" fra dig igen, var da lige ved at blive lidt bekymret. ;o) Håber du finder lysten til at blogge igen, for det er skønt at følge med i dine smukke kreationer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Også for komplimenten, den blev jeg glad for:-)

      Slet
  11. Stort tillykke med maven - mindre fedt at nærstudere badeværelsesgulvet (det gjorde jeg også anden gang). Håber at det er slut med ørlerierne

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Ørlerierne er slut nu, og jeg nyder det fredelige 2. Trimester - så længe det varer :-)

      Slet
  12. Stort tillykke med udvidelsen! (En betegnelse der vist kan dække over flere ting, og som er ment som noget positivt!) ;-)
    Håber, du får bloggelysten tilbage, men ellers i hvert fald pøj pøj med at finde ud af, hvad der skal ske...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak tak:-) Og ja, udvidelsen kommer i den grad i flere former - især over måsen;-)

      Slet
  13. Stort tillykke. Håber kvalmen og ørl er forsvundet, så der er plads til at nyde lidt også. Hvornår er Termin? Knus Johanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej johanne. Termin er om 6 uger, så det begynder da at nærme sig:-) Hvad med dig, det er vel nærmest nu, er det ikke? Knus.

      Slet
  14. CECILIE - eiiii det har jeg slet ikke set det her... tillykke du smukke kvinde, hvor er det dejligt.. håber seriøst at du har det bedre - det er jo lang tid siden nu... KRAMMMER

    SvarSlet
  15. Tusind tak Christina:-) Jeg har det helt fint igen, bortset fra de almindelige gener der følger med at være 6 uger fra termin nu. Der er forbud mod at efterlade ting på gulvet herhjemme - det bliver IKKE samlet op;-)
    Hav en rigtig god jul, og held og lykke med de nye gode ting der sker i dit liv lige nu!
    Knus.

    SvarSlet

Template by Pink + Lola