8. jun. 2013

Barselsdage

Jeg er virkelig vild med det her barsel, jeg er!

Især når vejret gør sådan her:

 Babyen gør sådan her:


Og så gør jeg sådan her:



Ja tak:-)

Nogle flinke mennesker fra mammashop.dk har sendt mig en  barnevognslås fra My Buggy Buddy, og en kopholder fra Tinkafu. Man må jo endelig ikke gå ned på udstyr, så jeg sagde ja tak, og købte straks noget i en kop.
Men i en by med milliarder af brosten er det altså lidt op ad bakke med varme ting i en kop, så jeg bruger den egentlig mest som dimseholder. Til alt det der ellers ligger og roder i bunden af tasken, telefon, nøgler, solbriller osv. Og det er en virkelig god dimseholder, nem og praktisk og det hele. Men den får altså ingen point for æstetikken, jeg siger det bare!
Buggy Buddy låsen er til gengæld både god og pæn. Og det kan jeg altså godt lide.

Hvis du så tænker, at nu kan du simpelthen ikke leve uden barnevognslås og dimseholder, så følger der snart en fortsættelse.....
















Indlægget er lavet i samarbejde med Mammashop.dk, men jeg skriver kun hvad jeg mener.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Template by Pink + Lola