25. jun. 2013

Lækre Lår

Jeg ved simpelthen ikke hvor jeg havde lagt min hjerne, den dag jeg syede de her leggings til Ingrid. Først da det var for sent, opdagede jeg at jeg havde klippet stoffet langs strækket, og ikke på tværs. Flot. Det var kun en lille stof rest, så der var ikke nok til en ommer, men de kan nu også godt bruges alligevel. Med lidt god vilje.

(Ok jeg indrømmer det, billederne handler mest om hvor sød min baby er. Også selvom hun har nappet min søvn og min hjernevirksomhed)









Det er hårdt arbejde at være sød....

Husk forresten at man jo kan følge med på Bloglovin!

8 kommentarer:

  1. Uha totalt lækre lår og lækre leggings...på billederne kan man ikke se stoffet vender forkert:-)

    SvarSlet
  2. Åh, det er pokkers med sådan nogle fejl. Jeg har prøvet at opdrive lige præcis sådan noget jersey, men de steder andre har henvist til er det udsolgt. Hvor har du købt dit?

    Jeg er HELT enig i at det er et meget nuttet eksemplar af en baby du har. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maiken,
      Det er købt i City Stoffer i Århus. Men det er lang tid siden efterhånden, så om de har mere ved jeg ikke...
      Og tak:-)

      Slet
  3. Hun er da i hvert fald meeega cute i det outfit ;)

    SvarSlet
  4. Både leggins og baby er da super sød, hvor er den fine kjole fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak:-) Kjolen er fra GRO, og er super lækker kvalitet synes jeg. Og desværre også for lille efterhånden, de vokser jo, sådan nogle babyer!

      Slet

Template by Pink + Lola