11/07/2013

Sommer

Hov, nu er det jo blevet rigtig sommer! Jeg har virkelig brug for sommertøj, som jeg kan få længere op end til knæene. Graviditetskiloene sidder stadig ret godt fast (hvor længe efter en fødsel må man egentlig bruge den undskyldning? På et eller andet tidspunkt går det vel hen og bliver.... bare kilo), og jeg kan ikke rigtig klemme mig ned i mine gamle kjoler. Og det viser sig, at man ikke taber sig på en diæt af Primadonna ost og kage! Virkelig ærgerligt, jeg gik ellers all in på den metode.

I første omgang har jeg syet et par helt enkle nederdele med lommer og taknemmelig elastik i livet. De er begge i en slags cupro, som har en blød og mat overflade som er ret lækker, synes jeg.
Jeg har også et par kjoler i tankerne, så jeg håber at Übersturmführeren vil tage nogle gode middagslure de næste dage, så jeg kan få lov at sy lidt.

I næste uge tager vi til Tunø, og bagefter Sverige. Så kom bare med den sol!




16 kommentarer:

  1. Ej hvor er de fede Cecilie, ja især den grå, grå er lige mig :)
    Kender alt for godt til de ekstra kg. Min veninde (uden børn) siger tit til mig, ahrmen søde se dig omkring, du har født 3 børn og ser strålende ud..... Who is she kidding!!!!!!!
    Gider sgu da ikke ligne en mor til 3 på maven resten af livet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er SÅ enig. Jeg kan heller ikke se sammenhængen mellem at have fået børn og synes det bare er helt cool, som kroppen ændrer sig. Jeg vil da stadig gerne se pæn ud. :)

      Slet
    2. NETOP!!
      Og mændende de ligner jo sig selv (wtf)!! Om de har 2 eller 10 børn. Da vi var i Lalandia for nogen tid siden så jeg jo det ene efter det andet pæne mandfolk gå hånd i hånd med store tykke damer, ej nu er jeg grov, men tænkte helt ærligt. Ja mændene ligner potente ungkarle og kvinderne MØDRENE ligner lort i grimme badedragter!!!
      Synes skisme nogen gange det er unfair at vi sidder tilbage med lorten og naturligvis de dejlige unger som elsker hver en delle på vores krop. Mig??? Jeg gemte mig i bølgebassinet iført den nye badedragt med indbygget bh (så de ikke hang nede ved navlen) og nød synet af min trimmede mand som tumlede med ungerne....
      Godt de mænd elsker os...
      :)

      Slet
  2. Det er ellers nogle fine nederdele. Er det hjemmegjort mønster igen?

    Det er sgu da også strengt at man ikke taber sig på primadonna og kage. Helt ærligt. :D

    Vi fik i øvrigt bestilt ferie, og det bliver til Østrig. Jeg er begyndt at oprette en boligbytte profil, som du anbefalede, men jeg kunne ikke lige overskue hele arbejdet bag i denne omgang ift. at få et bytte i stand. Vi var nemlig ret fastlåste på datoerne. Rigtig god ferie i Sverige. Jeg vil gerne høre mere om det, når I kommer hjem, da konceptet virkelig appellerer stærkt til mig. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maiken, ja mønsteret er hjemmegjort.

      Det lyder dejligt med Østrig, hvor er det henne? (Altså jeg ved godt hvor Østrig ligger, men hvor i Østrig;-))
      Du spørger bare, hvis der er noget du vil vide om boligbytteri, jeg skal gerne hjælpe:-)
      Hav en rigtig god ferie!

      Slet
  3. Jeg er ret vild med både snit og stof - har du købt stoffet i Århus? kunne nemlig godt bruge et par nederdele:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-) Ja stoffet er købt i Århus, det sorte i Stof og Stil, og det grå i City Stoffer.

      Slet
  4. De er super fine:) Jeg kan godt li', at de buer lidt op i siderne.

    SvarSlet
  5. Sikke nogle fine nederdele.
    De ser ud som om der stadig er facon, selvom der er elastik i taljen.
    Det er mange år siden jeg selv har født, men i årernes løb er der sneget sig nogle kilo på hofter og skinker. Det virker som en god model, til begge dele. ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-)
      Ja jeg synes selv det er lykkedes at få en god facon kombineret med elastik i livet. Men jeg må nu alligevel hellere se at få gjort noget ved flæsket og skinkerne, så det ikke gror helt fast;-)

      Slet
    2. Hej Cecilie.
      Sikke nogle fine fine nederdele:-) Kunne du mon lokkes til at sælge mønsteret dertil? - Jeg har tidligere købt et kjolemønster af dig, og det er blevet brugt flittigt:-)

      Derudover er det en super skøn blog, du har:-)

      Vh. Line.

      Slet
    3. Hej Line,
      Tak skal du have, og godt at høre at du har haft god brug af kjolemønsteret:-)
      Jeg bliver dog desværre nødt til at sige nej til flere mønstre. Jeg får rigtig mange henvendelser om mine egne mønstre, så jeg har truffet en principiel beslutning om ikke at sælge flere. Der er noget arbejde i at tegne, klippe, sende, holde styr på bestillinger og betalinger, og jeg må prioritere min sparsomme fritid nøje for tiden. Håber du forstår:-)

      Slet
  6. Hvor er de bare fine - de nederdele:-)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola