8. aug. 2013

Sommerbukser

Jeg har faktisk ikke fået syet så meget til Ingrid, siden hun kom til. Vi har jo masser af babytøj fra Kalle, og har også fået en god del pigetøj i barselsgave, så vi mangler ikke rigtig noget. (Det argument gælder selvfølgelig ikke når det kommer til mig selv, forstås).
Men i ferievarmen syntes jeg alligevel at hun manglede nogle tynde sommerbukser, så jeg fandt et gammelt buksemønster frem, og skrumpede det til str. baby.

De små bloomers måtte have to forsøg. Jeg havde først klippet efter et mønster i et gammelt Ottobre blad, men de havde en rigtig dårlig pasform, synes jeg. Så de måtte tegnes lidt om og syes igen, men nu er de også fine.








8 kommentarer:

  1. Skønne bukser, de ser dejlige ud! Bloomerne er så bedårende..

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine, og smukke stoffer du har valgt. Jeg er helt vild med den lille strop-detalje ved benet - baby er da sødere end sød :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, ja babyen er den sødeste der findes:-)

      Slet
  3. Meget fine! :-) Har selv lige været i gang med samme projekt - dog til en venindes lille pige.

    SvarSlet
  4. Hej Cecilie :)
    Jeg kan se, det er et gammelt indlæg, men mon du har en opskrift på de fine sommerbukser? Det er lige sådan nogle, jeg gerne vil sy til min datter. :)
    Mange venlige hilsener - Lisbet Bojsen-Møller

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lisbet,
      Undskyld, jeg har først lige set dit spørgsmål nu! Jeg har selv lavet mønsteret til bukserne, men Minikrea laver et der ligner rigtig meget:-) http://minikrea.dk/product/10300-posebuks/

      Slet

Template by Pink + Lola