10. sep. 2013

Ny kjole

I weekenden var jeg til en stor fest i familien, og havde brug for en ny kjole til anledningen.
Jeg skulle lige arbejde lidt med at finde et snit der passer min nuværende facon (det der med de stædige graviditetskilo), men jeg synes det lykkedes meget godt til sidst.
For at give kjolen lidt mere form har jeg forsøgt mig med et par skulderpuder (ja ja, 80'erne har ringet, jeg ved det godt). Men mine skuldre er smalle og kan godt klare lidt mere facon, så jeg synes faktisk at det giver en fin effekt.
Stoffet er noget ret lækkert Georgette (der ikke krøller - det elsker jeg!) fra Stof og Stil. Farven er svær at gengive på fotos, men den svarer nok mest til de første billeder.




15 kommentarer:

  1. super flot kjole - er det efter et mønster eller noget du selv har fundet på?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:-) Mønsteret har jeg selv lavet.

      Slet
  2. Vildt fed kjole!! Må man spørge til mønsteret?

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak:-) Mønsteret har jeg selv sammenstykket og prøvet mig frem til.

      Slet
  3. Wauw, den er så flot! Er vild med dine kjoler, den falder virkelig pænt - måske man skulle prøve noget georgette (hader nemlig at stryge...)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak:-) Hader også ting der krøller, synes det ser så sjusket ud. Jeg kan godt anbefale den georgette!

      Slet
  4. Pift, hvor ser det godt ud!

    Jeg har også kig på geogette til næste gang jeg skal sy. :)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola