28. sep. 2013

Workshop bukser

Så blev de endelig færdige - mine bukser som jeg lavede mønster til på workshoppen et par uger tilbage.
Og de er altså blevet rigtig gode, hvis jeg selv skal sige det!
Jeg har ændret en lille smule på det mønster jeg kom hjem med, der kun havde ét læg på låret. Men der var noget ved det der ikke fungerede, så jeg forsøgte med to læg i stedet (for det har jeg nemlig lært hvordan man lige ændrer - wohooo:-)), og det blev meget bedre, synes jeg.

Jeg er rigtig glad for det her mønster, og kan se det syet op i både en vinterudgave med uld, og en mønstret sommerversion.
Det er superfedt endelig at have et godt buksemønster at arbejde ud fra, og det er stensikkert, at det aldrig var lykkedes uden Nannas kyndige hjælp!






6 kommentarer:

  1. Wauv hvor er de flotte Cecilie!!! Hvor er det sejt et lykkedes at få lavet de perfekte bukser :-) God aften. Kh Maria

    SvarSlet
  2. Tak Maria:-) Jeg ved nu ikke om det er de perfekte bukser, men det begynder i hvert fald at nærme sig;-)

    SvarSlet
  3. Megasejt gået! De er da bare blevet rigtig gode :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Asli:-) Jeg er også ret godt tilfreds.

      Slet

Template by Pink + Lola