13. feb. 2014

Tilbage til en kending

Jeg har nærmest ikke syet noget i en hel måned. Jeg har på en måde været helt ude af flow, kender I det? Jeg har fuldstændig manglet inspiration og engagement (og tid, men intet nyt dér), selvom min to-do liste egentlig har været helt fuld. Mærkeligt. For at bryde ud af stilstanden, og ligesom bare komme igang igen, har jeg støvet et gammelt mønster af.
Måske er der nogen der husker de lynhurtige kjoler? Denne gang er den syet i en ret lækker jersey fra City Stoffer i Århus, og med elastik ved hoften.
Og jeg tror faktisk at jeg har brudt den onde cirkel, jeg har i hvert fald pludselig fået en masse nye ideer, der er meget sjovere end en kedelige liste. Planlægger en shoppingrus i Stof og Stil imorgen!



Og kjolen passer jo ret godt til mine nye - og virkelig pæne - briller fra foof.dk, som jeg købte til brilleparty hos Julia sidste weekend. (Hermed et meget sjældent ansigtsselfie)








18 kommentarer:

  1. Hvor ser den kjole skøn ud! Og feeeede briller :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-) Og ja, brillerne er fede! Er næsten helt ærgerlig over at de kun er til arbejdsbrug.....

      Slet
  2. Lækker kjole - den klæder sig :-)

    SvarSlet
  3. Virkelig lækker kjole og ejer 😊. Tror jeg vil prøve noget lign.
    Tak for inspiration 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, dejligt at kunne inspirere:-)

      Slet
  4. Hvor de klæder dig, virkelig fine briller. Jeg har selv købt dem i brun og glæder mig til at modtage dem. Nu skal jeg altså i gang med at afprøve dit kjolemønster, skal bare liiige flytte først.
    Rigtig god weekend
    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, jeg er også rigtig glad for dem! God fornøjelse med mønster når du når der til, og god fornøjelse med flytning og renovering! Spændende:-)

      Slet
  5. Hvor er du fin Cecilie.. det ser virkelig godt ud... de kjoler er enkle og totalt lækre.. I like!

    SvarSlet
  6. EEEEEJ hvor er du FLOT, og skønt at se dit ansigt;-) Fin kjole også:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, tak;-) Ja jeg ved godt det ikke er meget man ser mit ansigt, jeg er nok lidt for genert. Og virkelig dårlig til at tage billeder af mig selv, jeg ser altid sindssygt dorsk ud!

      Slet
  7. Jow - kender det godt, det der med at komme ud af vanen med at sy/mangle inspiration. Glæder mig til at se hvad du så fandt på!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at jeg ikke er den eneste;-)

      Slet
  8. Den er fin. Hvis man nu selv skulle kaste sig ud i sådan et projekt en regnvejrsdag, hvor finder jeg så mønstret (det er måske meget simpelt, men jeg er også meget utrænet)? Og kan man i princippet sætte elastikken, hvor man vil? Jeg kan nemlig godt lide dem lidt lavt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have, Signe:-) Mønsteret har jeg selv lavet. Stof og Stil har et der minder lidt om, bare med bælte i stedet for elastik, men det kan man jo bare lave om. Og ja, man kan i princippet sætte elastikken hvor man vil:-)

      Slet

Template by Pink + Lola