6. mar. 2014

En slags efterårskjole



Jeg har endelig fået fisket den her kjole ud af skammekrogen, hvor den ellers har været forvist til i månedsvis.
Jeg var rigtig sur over et eller andet, den aften den skulle klippes, og så klippede jeg forkert. Sådan virkeligt meget forkert, hvilket i øvrigt ikke hjalp på humøret. Klip aldrig under følelsesmæssig ubalance!
Nu har jeg langt om længe fået købt det manglende stof, og er blevet forsonet med kjolen igen.
Så håber jeg at leo print stadig er bare en lille smule happening! (Jeg er måske ved at nå et personligt mæthedspunkt, men lad nu det ligge)

Mønsteret er hjemmebikset og stoffet fra Stof og Stil.




10 kommentarer:

  1. Rigtig pænt snit! Og det der mørke leoprint kan sagtens gå an endnu, hvis du spørger mig (som også er en anelse mættet, i hvert fald når det kommer til de meget lyse udgaver af dyreprint) ;-)

    SvarSlet
  2. Den er da skøn Cecilie, fedt mønster og lækre stænger. Nu er du klar til foråret :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-) (Især for det med stængerne;.))

      Slet
  3. Den er meget fin!! Har den flagermusærmer? kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Maria:-) Den har en smule flagermusærmer, ikke meget.

      Slet
  4. Den er vildt fed! Og jeg hepper bestemt fortsat på leo :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Trine:-) Så våger jeg pelsen med leo'en (haha) lidt endnu;-)

      Slet
  5. Wauw, den er lækker! Den klæder dig virkelig godt.

    SvarSlet

Template by Pink + Lola