28. mar. 2014

Lidt nyt og lidt rester



Jeg har flyttet lidt rundt på tingene, så siden her ser lidt anderledes ud. Måske er det lidt kedeligt, men jeg kan godt lide det helt enkle layout. Det trænger jeg lige til. Hvad synes I?


Jeg forsøger at få bugt med bjergene af stofrester, der truer med at overtage herredømmet over mit syrum. Som jo principielt er et fælles kontor. Og som derfor principielt ikke er mit syrum, som sådan.
Men jeg har sørget for - udover en generel italesættelse af "mit syrum" - at rode så hårdt igennem, at andre ikke rigtigt tør nærme sig muren af fnuller, stofrester og løse knappenåle.
Selvom jeg har en stor rode tolerance (når det gælder mit eget rod, forstås), gør jeg alligevel lige en indsats for at redde reolen der vakler. Og når man er sådan en der gemmer selv bitte små rester, er det altså  mega smart at have børn i mini størrelse. Der skal jo ikke ret meget stof til at dække en blemås. (Men det er ikke så smart, at man overhovedet ikke kan se, at der er forsvundet noget i reolen)
Så Ingrid har i første omgang fået 2 par shorts, af to ret små stykker stof. Alligevel skød jeg vist lige lidt over målet med størrelsen, så de blev nærmere til knickers. Plads til at vokse, kalder vi det bare.


Mønsteret lavede jeg på et tidspunkt med udgangspunkt i et Ottobre mønster, men med lidt forandringer på pasformen.









8 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak skal du have, hun er nemlig meget fin:-)

      Slet
  2. Elsker at bruge rester og hvor er hun bare fin!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne-Sofie:-) Jeg skal virkelig blive bedre til det med resterne. Især nu, hvor jeg jo må udnytte at have en lille bitte størrelse at sy til:-)

      Slet
  3. Hold da op, hvor er hun kær i de små shorts. Og meget pænt og enkelt design på bloggen. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Trine:-) Dejligt du kan lide det nye layout!

      Slet

Template by Pink + Lola