1. jul. 2014

Work in progress

Det går egentlig meget godt med ideen om masseproduktion af sommerkjoler. Der er indtil videre kommet 4 kjoler i 4 forskellige variationer over samme mønster, ud af projektet. Og det er ca. 3 mere end jeg i virkeligheden selv troede på, da jeg skrev sidste indlæg, så det er jo ret godt!

Desværre har jeg lidt kamera issues, som jeg arbejder på (eller.... som jeg prøver at tage mig sammen til at arbejde på) at få løst, så jeg kan vise ordentligt frem.

Indtil videre er her et lille sneakpeak.....




6 kommentarer:

  1. Glæder mig til at se dine fine kjoler ;)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at se hvad du har fået ud af det fine stof. Elsker det prikkede:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også ret vild med det prikkede! Det er ret lækkert og blødt - men også lidt gennemsigtigt, har jeg lige fundet ud af:-/

      Slet
  3. Uhh - Sikke spændende, jeg elsker sådan nogle føljeton-indlæg ;0)

    SvarSlet

Template by Pink + Lola