15. mar. 2015

Røv kjole

Ja pardon my french. Men Ingrid råbte et begejstret ”RØV kjole” da hun fik den på, og siden har den selvfølgelig ikke kunnet hedde andet. Desværre har Kalle nu lært hende at det hedder en ræv, og det er jo slet ikke nær så sjovt. Så han har fået streng ordre på, ikke også at lære hende at sige blæksprutte i stedet for slikprut, og hjemmesko i stedet for visseko (af hensyn til sarte sjæle - og google trafikken - siger vi lige visseko med V. I virkeligheden udtales det mere med en F-lyd.....). 

Mønsteret er det samme som disse 2 kjoler, i en lidt større udgave, for selvom vi bliver lidt i tvivl nogle gange, så vokser hun altså! Men hvad hun ikke har i størrelse, har hun godt nok i energi, og hun er fuldstændig UMULIG at tage billeder af. Billeder i fokus, i hvert fald. Så her er således en omgang røve i høj fart. (Det er stadig sjovt, haha!)





8 kommentarer:

  1. Ha ha - utvivlsomt meget fine røve der!!

    SvarSlet
  2. Hihi - fantastisk sprog hun har! Det er da vildt sjovt. Røv-kjolen er så lækker. Når jeg siger til min Carla at hun ikke må sige røv, siger hun at det må hun gerne for røvene (rævene) bor ude i skoven.....men hun er helt klar over at hun er lidt fræk.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha, hun har luret det godt, hende Carla;-) Det er nemlig vildt sjovt med det sprog, og virkelig svært ikke at grine. Ingrid sagde et højt For Fanden forleden dag, og hele familien døde af grin. Så nu er det selvfølgelig bare det sjoveste i verden at sige;-)

      Slet
  3. ha ha - vi har en røv bluse:)
    Den model er simpelthen så sød til små piger - jeg ville ønske, jeg også selv kunne bære dette snit for det er bare så fint!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er vist en klassiker med de røve der:-) Jeg ville virkelig også ønske at jeg kunne slippe afsted med det snit, men den går altså overhovedet heller ikke til mig!

      Slet
  4. Det er usportsligt af Kalle at han lærer hende at snakke rent. :D

    De t-shirts kjoler er måske enkle, men ret perfekte til små størrelser (og heftig leg i institution).

    SvarSlet
    Svar
    1. Mega usportsligt! Men løbet er kørt, og slikprut er en saga blot..... Snøft!

      Slet

Template by Pink + Lola