17. maj 2015

Endnu en slyngevugge

Den sidste uges tid har den her vugge hængt i stuen, og sat mine hormoner under et alvorligt pres. Kæft hvor var det bare hyggeligt, at have sådan en lille knirkende bebs hængende der.....
Men foreløbig er den altså beregnet til en venindes lille dreng, der kan komme til verden hvert øjeblik det skal være. (Seriøst, jeg er så skruk, at jeg er misundelig over at hun skal igennem en fødsel lige om lidt! Den er helt gal)
Jeg har selvfølgelig brugt min egen DIY, og derudover lagenlærred fra Stof og Stil og bånd fra Stof og Stuff.


2 kommentarer:

  1. Hvor er den flot, jeg er sikker på at den nok skal bringe lykke, når den lille ny kommer. Hmmm, skruk - det får du lov til at beholde for dig selv;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have:-) Og øv, jeg regnede ellers med at kunne trække jer andre med ned i skruk-dyndet, haha;-)

      Slet

Template by Pink + Lola