6. aug. 2015

Blomstret kjole

Jeg har for første gang nogensinde, syet mig selv noget storblomstret! Jeg har egentlig gået og luret på det her stof fra Stof2000 i et stykke tid, og da det så kom på udsalg, måtte jeg slå til. Det er en del mere blomstret og piget end hvad jeg normalt går med, så jeg føler mig noget udenfor min trygge, ensfarvede komfortzone. Men jeg kan sgu godt lide det! Synes faktisk den er blevet rigtig fin, og den klæder min facon godt. Jeg kunne godt forestille mig, at jeg får lyst til at lave en udgave mere i løbet af efteråret. Men sikkert i noget vildt kedeligt sort eller gråt stof - der er jo heller ingen grund til at overdrive, vel.

Mønsteret er hjemmelavet med udgangspunkt i denne trøje, og med peplum skørtet erstattet af en halv sol nederdel.

For the first time ever, I made myself something in floral print! Can you believe that? Both print and fit is a lot more girly than my usual uniform of black , black and black, so I am totally out of my comfortzone here. But I atually like it! I think I need to make another version for fall, probably in a really boring black or grey version. No need to overdo things, you know!

I used my homemade pattern for this sweatshirt, and replaced the peplum with a half circle skirt.



8 kommentarer:

  1. Den er da super flot til dig og rigtigt godt du eksperimenterer med din comfortzone...:-)

    SvarSlet
  2. Ih, hvor er den fiiiin :-)

    SvarSlet
  3. Det er altid godt at gå ud af sin komfortzone! ;-) Og denne kjole klæder dig bare så godt!

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er helt sikkert sundt;-) Og tak skal du have:-)

      Slet
  4. Ah men Cecilie - den er så fin! (og ville også være super i sort:))

    Kh Mette (sewbluedresses)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have Mette;-) Ja den vil nemlig også være rigtig fin i sort, det tror jeg også!

      Slet

Template by Pink + Lola